دانستنی هایی از زندگی خصوصی هنرمندان


ღ☂ღlove2loveღ☂ღ

*اینجا همه چی درهمه*

احسان خواجه امیری:

بدون او کارم تمام بود

«دو دوتا چهارتا کردن در کل زندگی من وجود داشت حتی برای ازدواجم.» این را احسان خواجه امیری گفته است اما اعتراف می کند که با آمدن پای ازدواج به میان احساساتش هم در دو دوتا چهارتا کردن هایش دخیل شده است.

alt

خواجه امیری در مورددلیل اصلی انتخابش توضیح می دهد: «یک مثل قدیمی می گوید با کسی زندگی کن که نتوانی بدون او زندگی کنی. من با اینکه از ازدواج ترس داشتم اما دیدم بدون لیلا (همسرم) نمی توانم زندگی کنم.»

نظریه کارشناس:

این جمله ها ترس را فراری می دهند

احتمالا ترس احسان خواجه امیری از ازدواج، او را به سمت این ضرب المثل هل داده نه برعکس.آدم ها وقتی از اتفاقی می ترسند، سعی می کنند با جمله ای به خود انگیزه دهند تا این هراس را کمتر کنند اما در دنیای واقعی، آدم ها تا ازدواج نکنند، دو سه سال اول را نگذرانند و در زندگی مشترکشان جا نیفتند نمی توانند بگویند عاشق یکدیگر هستند. در واقع احساس اولیه ای که به آنها هجوم می آورد و گاهی شدید و مهارناپذیر به نظر می رسد، عشق نیست بلکه خوش آمدناست. این خوش آمدن قوی و نیرومند است اما بی دلیل ایجاد می شود و هورمون ها هم به تشدید شدنش کمک می کنند اما در جریان زندگی مشترک فرد از من خودش کنده می شود و یاد می گیرد منش را با فرد دیگری تقسیم کند. در واقع عشق واقعی در جریان زندگی و زیر یک سقف ایجاد می شود، نه این جمله معروف که آقای خواجه امیری را به سمت ازدواج هل داده است.

ویشکا آسایش:

خودم خواستگاری کردم

شاید باورتان نشودبازیگر فیلم ورود آقایان ممنوع حسابی رمانتیک است. ویشکا آسایش گفته: «رضا (در مورد احساس من) چیزی نمی دانست. فقط من او را دوست داشتم. در آخر هم خودمرفتم و بهش اعتراف کردم. این ماجرا بعدها تبدیل به یک شوخی شدتا هر از گاهی بگوید آس تهران را زدی اما به نظر من آدم نباید بترسد. من فکر می کردم فوقش می گویند نه. چه اشکالی دارد. اگر نمی رفتم و نمی گفتم ممکن بود زندگی ام را با اگرهایی ادامه دهم؛ اگر می گفتم، اگر قبول می کرد، اگر می رفتم و ...»

alt

نظر کارشناس:

چه اشکالی دارد؟

پیشنهاد دادن از طرف خانم ها و یا به زبان نیاوردن علاقه، هر دو از روش های برقراری ارتباط هستند. یک نفر برونگراست و توانایی گفتن احساسش را داردو یک نفر فاقد این توانایی است و منتظر می شود تا فرد مقابلش احساس خود را به او ابراز کند و خانم آسایش هم به واسطه ویژگی های شخصیتی شان، توانسته اند این موضوع را بیان کنند و البته به خواسته شان هم برسند. با این وجود نمی توانیم بگوییم هیچ کدام از این دو نفر از دیگری شجاع تر یا با اعتماد به نفس تر هستند. اما نگفتن احساس زمانی که نشان دهنده اعتماد به نفس پایین است که فرد از هیچ راه دیگری برای جلب توجه فرد مقابلش استفاده نکند و روش دیگری برای رسیدن به او سراغ نداشته باشد. در چنین شرایطی نه احساسش را می گوید، نه می تواند طرف مقابلش را به گفتن این موضوع ترغیب کند و نه می تواند با این جدایی کنار بیاید. چنین فردی اعتماد به نفس پایینیدارد و خود را ضعیف می بیند، به همیندلیل احساسش را در طرف مقابل فرافکنی می کند و با خود می گوید اگر حسم را در میان بگذارم فکر می کند من ضعیفم.


نظرات شما عزیزان:

عشق2طرفه
ساعت17:48---31 فروردين 1393
خخخخ همون پست
پاسخ:ajab


عشق2طرفه
ساعت17:59---30 فروردين 1393
آفــــرین ناناز پشت جالبی بود
پاسخ:پست یا پشت خخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ چهار شنبه 27 فروردين 1393برچسب: دانستنی هایی از زندگی خصوصی هنرمندان, 16:0 NaNaZ| |



طراح :‌صـ♥ـدفــ